Tisdag.

skulle egentligen jobbat idag, men så blev det icke! Jag & Zeb ska ut på roadtrip och kolla lite bilar!
Innan det ska jag skynda mig till stan och kolla efter en varm jacka nu till vintern, känner att jag inte klarar ännu en vinter med min skinnjacka. (skönt att jag insett de nu...) haha. men de blir nog bra!
Lär bli några tusen kr fattigare men då blir ja också tusen ggr så varmare!

Har haft de sjukaste utgångarna nu det senaste också, haft sjukt kul vill säga! Dock fick jag en örfil i Fredags som resulterade i att jag knappt hörde något på vänstra örat och att jag va helt svullen i halva ansiktet... men nu är de bättre, gör bara lite ont vid ögat men de gå över!!

Har också aldrig vart så stressad inför julen som jag är iår! det är liksom 4 dagar kvar och jag har knappt börjat med julklappar... haha. men precis som jag sagt genom hela min skolgång så löööser det sig! haha.

Ne nu måste ja kila! Syrran står utanför & väntar!


Yeah baby.


OjOjOj

.... jaaa, nu va det allt ett tag sedan jag bloggade märkte jag nu. Har hänt rätt mycket de senaste.
Har vart i USA Los Angeles med Zeb där vi va med Anton & Shvan, va där i 10 dagar och hade så sjuuuuukt kul att det inte går att förklara!
Är tyvärr så lat så jag har inte lagt in bilderna än, men ska nog fixa det senare så då läger ja upp lite sköna bilder!
Fan, de va visst de ända som hänt de senaste.... jaja!
Just nu sitter jag hemma hos syrran med min vovve och degar lite, snart kommer Natasha hit och de blir ett glas rosé och maaassa tjöt!!!
ska försöka bli bättre på uppdateringen här, i promise! (:
California - Los Angeles - Lycka!

RSS 2.0