Illuminati..

Vad är illuminati? Något man ska tro på eller något som vissa människor vill att vi ska tro på?
 
Illuminati på latin, ”de upplysta”, är en stor sekt som grundades den 1 maj 1776 av Adam Weishaupt.
Sekten dyrkar djävulen och är ett hemligt sällskap som styr världen, en global elit.
De ligger bakom allt i världen.
Människorna inom Illuminati finns i de högsta kretsarna inom banker, media, domstolar och andra trossystem.
De har kontroll på media, vad som står i tidningar, vinklad journalistik, musikbranschen, livsmedelindustrin och läkemedelsindustrin.
Det officiella syftet att starta illuminati var att avskaffa alla befintliga regeringar och skapa en enda världsregering som skulle styra världen.
Illuminati är en industri som är rätt manipulativ. Enligt Illuminati så symboliserar det alléende ögat inte alls något som har med Gud att göra.
Enligt dom är det ögat av Lucifer. Ögat sitter oftast längst upp på pyramiden för att Lucifer ska kunna iaktta oss och kontrollera oss. 
Vi vet ju att slavarna byggde pyramiderna? Har ni någon gång sett bilder som visar till exempel näringskedjan? Det är oftast i pyramid/triangel-form. Längst ner på näringskedjan är värst. Längst upp däremot är bäst...
Men finns egentligen illuminati..? hmmm.. något som är rätt skumt är när Beyonce uppträder live...
Varje liten detalj i denna videon är väääldigt välplanerad. Sakerna som händer under videon är garanterat menade att vara där till 110%.






-
Ett lejon kommer upp (symbolen för lejon är typ att man är chef, att man bestämmer över alla andra. Ni har väl alla hört att "lejonet är djurens konung"?
Men iallafall.. samtidigt som lejonet dyker upp så säger Beyonce "Even when you can't see me, you feel me. Our power is ever present"
Några sekunder efter det skriker hon, eller ja. Hon "ryter" och hennes hår får formen av ett lejonhuvud. 

-
Armén för NWO (New World Order)

 - Beyonce får vingar... Tänk på detta; För bara några sekunder sedan var Beyonce ett lejon, & Vingar på ett lejon innebär: Början på en process, i en helt annan riktning. (åter igen, NWO)

- Ser ni hur hon leker med jorden när den är formad som en kub? Hon leker med den som om hon äger jorden. Vet ni varför den är kub-formad? Kuben är en geometrisk form som har stor betydelse för judar, kristna, och muslimer. 

- De svarta fåglarna: Black birds demand our commitment to learning their wisdom, and do not reveal their meanings unless they are convinced we've devoted ourselves completely to the path of understanding (both dark and light sides of) energy. - svarta fåglar symboliserar: Gåtfullhet, Magi, Hemligheter, Det okända, Ren potential, Den icke uppenbara uppfattningen, Iakttagelseförmåga.

- Egyptisk dans. (Egypten har mycket med illuminati att göra)

 - Beyonce dansar i en pyramid. (Pyramider är en av dom mest starka symbolerna för illuminati)

 - Armén igen.

 - Lyssna vad hon säger. "Disrespect us no they won't" Kolla vad hon gör med killen som försöker trotsa henne. 

- Pyramider igen. 

- Ser ni vad pyramiden är gjord av? En dollarsedel. På dollarsedeln finns en pyramid med "det allseénde ögat" Det ögat är också en av dom mest viktiga symbolerna för illuminati. 

 - Hon bygger upp massa byggnader och säger "My persuasion can build a nation" En ny nation, NWO.

 - Kolla hur hon leker med jordgloben, som att hon äger världen. Hör ni vad hon säger? "Endless Power"

- Hypnosen kommer. Alltså, anledningen till att illuminati är så "hemligt" är för att dom ska kunna manipulera människor genom media och sånna saker bara för att kunna få dom att stödja illuminati, Faaaaast! Utan att ens veta om det. Där kommer hypnosen in, samtidigt som Beyonce säger "You'll do anything for me"

 - Ser ni alla elefanthuvuden? Symbolen för elefanter (i Kina) innebär lycka, glädje, tur. Så när jag hittade detta tyckte jag inte att det var någon big deal eller så. Tills jag hittade vad elefanter symboliserar i många västkulturer: Tillförlitlighet, Värdighet, Kraft/Styrka, Stolthet, Kunglighet. Allt detta kan behövas för att skapa en ny nation.

- Just den dansen kan användas som hypnos. I Beyonce's musikvideo till denna låten så dansar dom likadant för en armé med goda soldater. Men vad händer? Jo , ingenting. Männen anfaller inte pga hypnos. Återigen säger hon "You'll do anything for me"

 -
Regnet bara ösar ner. Just här så symboliserar det djävulen. Ett annat namn för djävulen är RainMan. Ser ni armén under regnet? Kan det kanske vara RainMan's armé?

 - yeeeepp, det var visst en armé. 

Rihanna, ännu ett illuminati-fan.
Ni har väl hört Umbrella? Har ni hört att dom pratar om RainMan där?


-Novus ordo seclorum. Står det på dollar tecknet.Vilket betyder den nya världsordningen som Illuminati vill styra. De har symboler som t.ex pyramider, och det allseende ögat är det Illuminati tillber. Dessa symboler finns överallt öppet och storslaget för att visa att de är de som styr världen.



Michael Jackson och 2pac var emot illuminati, 2pac sjung även texter som var emot sekten.
Ett rykte är att både Michael och 2pac blev mördade av illuminati eftersom de läckte ut för mycket fakta om dem som en hemlig sekt. Det sägs även att Michael med rykten plågades under en lång tid av illuminati och media. Ett rykte var att Michael förgrep sig på en yngre pojke för att de ville förstöra Michaels karriär. Men ingen vet om det är sant eller inte

Michaels syster, Latoya Jackson, sa under en intervju med Hollywood TV:

- ”Dem mördade min bror, dom vet precis vilka det är. Det är inte bara doktor Murray lovar jag dig. Det är fler människor inblandade och dem vet precis vilka det är. Jag kommer att låta era killar få veta exakt vad som händer och vad som sker”.

Det här är ett annat exempel där Michael talar om illuminati i en intervju:
- ”Det här är väldigt viktigt som vi slåss för, därför är jag trött, väldigt väldigt trött av denna påverkan. Jag är väldigt trött på grund av pressen och påverkan och allt som sker i den här situationen. De ljuger”.

Såå.... vad ska man tro?


Glöm mig

Nu trodde du att jag ville nått mer,
Och orden jag sa dom menade jag, men bara ett tag
Och nu ser du en fortsättning och väntar dig mer
men då det var då, igår var igår, idag är idag
Jag vet att de gör ont och det gör ont i mig
när jag kan se nu vad det är som händer med dig
Men tro mig, det var aldrig illa ment
Släpp mig innan det är försent
Glöm att jag finns glöm alla ord alla du minns
Glöm det vi har gjort och vad du trott
Släpp det som hänt och sudda ut det du känt
Glöm allt det vi aldrig haft
Glöm mig om du kan..

Ledig, Naglar & utgång!

Ledig i helgen, skönt faktiskt! Både Lör&sön! Aldrig fel med ledighet efter flera dagars arbete.
Så idag hade jag tid hos Jennifer på Nails & Beauty No1, gjorde nya super fina naglar och är galet nöjd!
Om någon vill boka tid så maila eller kommentera bara. tjejerna där är sjukt grymma och man blir inget annat än sjukt nöjd!

Ikväll lutar det nog mot utgång. Känner mig inte så taggad just nu faktiskt om jag ska vara ärlig men det kommer väl när man väl träffas dom andra och börjar dricka. haha! (hej alkoholist!?) men så är det ju faktiskt. eller...? jaja! Tror nog de kommer bli kul! :)
Ikväll har jag på mig svarta jeans, svart siden linne, puderrosa kavaj och en knall blå väska. Till det har jag lite smycken samt ett långt örhänge med fjädrar! (Gud.. det låter som att jag ser ut som en clown? men det gör jag inte! Får lägga upp en bild & visa imorgon.)

Ne! Nu kommer syrran & hämtar upp mig. ciao!

RSS 2.0