Flest magrutor vinner!

Oja, ni hörde rätt! Nu är de så att både jag & Linda mer eller mindre tränar ihjäl oss. Så idag körde vi igång med en liten tävling: flest magrutor vinner!
Och det gjorde mig sjukt peppad på gymmet, plus all ny grym musik jag lagt in på min iPod.
Jobbade 11-20.30 och trodde aldrig att jag skulle orka gynna efter men tog med mig kläder ifallatt, och jag pallade! Det var väl någon inre energi som kom fram? Eller känslan av att man mår kanon bra efteråt? Jaja, något var det och jag mår sjukt bra nu!
Imorgon blir det dock ingen träning eftersom jag jobbar 9-19.00 och sedan ska jag sola och därefter måste jag plugga lite. Men på torsdag kör vi igen!
Nu: läggdags!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0