-

Yuopp! Legat vid poolen hela dagen, under min fina palm! haha, ääälskar palmer... Därefter gick vi upp och duscha och drog ner igen för & käka, tänkte egentligen dra till öknen och kolla på solnedgången men solen gick ner snabbare än vi trodde så vi ska kolla på den imorgon istället (: Ska också till Amfi på morgonen/dagen. en strand där dom tagit in sand från karibien! Lite fräckt tycker jag! menmen.. händer inte så mycket, mest deg och lugna dagar vilket jag tycker är otrooligt skönt! Inte druckit en droppe alkohol och jag känner faktiskt inte för det heller. haha (: Så duktig som jag är! dagarna går sjukt fort här också,. så snart är jag hemma i kalla Sverige,. ska kämpa med brännan dessa dagar som är kvar nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0