Karibisk sand mellan tårna!

Idag har vi haft heldag på Amfi, super mysig strand vill jag lova! Har solat, badat och bara gottat oss hela dagen! Det är den stranden med sand från karibien som jag berättat om. Nora kunde vara med oss idag också vilket va roligt, hon mår mycket bättre nu och de är också super skönt & veta! (: Har inte direkt någon aning om vad vi ska göra ikväll, middag blir det iallafall. sedan kanske vi ska på Dragshow (: Blir nog bra i vilket fall! Insåg också idag att jag bara har 3 dagar kvar.. så typiskt att jag åker så tidigt på morgonen, men äh! jag har ju iallafall fått träffa mina fina pinglor! Vilket va anledningen till att jag kom hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0