Tisdag.

Flygresan igår gick väl sådär. Pratade inte med nååågon på ca 7timmar vilket va katastrof! Och inte kunde hålla mig i handen när planet lyfte, landa och började skaka.. så det var lite jobbigt Sedan kom det en konstig mamma och gav några barn (som satt framför mig) mackor med SARDINER OCH ÄGG!? och jag kan loooova att det stank skit i ungefär 2 timmar... lyckades dock somna (kanske svimma av pga lukten?) och vaknade upp 30 min innan landning. Hur många gånger jag började gråta vet jag inte. men hatar att flyga, speciellt själv! ALDRIG MER! haha. men på flygplatsen möttes jag upp utan Ebba och hennes 2 grannar! Stackars Nora är sjuker :/ Tycker så synd om henne! Hon har magkatarr och har vart på sjukan & legat på dropp 4 ggr sen jag kom igår på kvällen.. Hoppas hon mår bättre snart!! Idag har vi iallafall legat vid poolen hela dagen och stekt lite, ca 30 grader var det förrut och nu är det ungefär 25 så vi har druckit iste och tagit en & annan cigg på balkongen i eftermiddagssolen och bara haft det redigt skönt! Ikväll vid 8 tiden ska vi ut och käka middag, tapas, och sedan ska vi nog ut en sväng. (: Dagarna går så sjukt fort! Visst har jag bara vart här i en dag men på torsdag så ska vi åka till en strand där dom har tagit sanden från Karibien! Så det ska bli super fräckt! Har dock glömt min kamera så smart som jag är, så får hoppas det blir bra bilder med iPhonen! Nu ska jag hoppa in i duchen och sedan göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0